To stay strong

Och så var helgen förbi.. men då man jobbar den kommande är man ledig idag, och så även fredag,
så det är ju inte fel. Något som inte heller har varit fel har varit just helgen då jag varvat den med både
träning, stall och fina vänner. I lördags blev det en relativt lugn fm hemma
om man bortser från "styrketräning" med nya vikterna osv (går inte att jämföras med gym riktigt men..
tanken är att träna hemma till i höst typ och sen börja på något gym när jag känner att jag är i form).
och sen blev det stall och en massa pyssel med V innan vi gick upp mot ridhuset och joggade lite lätt
då hon inte varit riktigt igång, och jag måste säga att hon kändes riktigt pigg och fräsch. Skönt!

Efter stall sen blev det tacomys och så hemma hos Matilda med henne och Johanna och runt midnatt
blev det promenad hem för mig och Floyd vilket inte tog mer än runt 45 min faktiskt. 

Och igår.. ja, då var man mest i stallet kändes det som. Först pyssel med V, en skogstur med henne
och Floyd, stallfix på det och sen kikade man lite på några av dem som tävlade. Sen vet jag inte riktigt
vart tiden tog vägen.. men väl hemma sen hände inte alltför mycket i alla fall.
Idag däremot har man redan varit ute med Floyd och sprungit intervaller samt joggat till och från stan
för solning på Nordic club. Nu.. tänkte jag bara köra några övningar för ryggen bara innan frukost
och sen blir det stall inom några timmar där ett dressyrpass väntar för damen senare. Tills vidare då..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: