Can'tremembertoforgetyou

Man hinner med rätt mycket under en dag, trots allt. Jobb till strax efter 15, stall direkt
för lite mys och en promenad med Vulfa med Amanda och Nisse som sällskap (för ja, V har ju..
såklart.. hamnat i lite av ett slagsmål, kan man säga. Så hon är inte helt fräsch just nu..),
hem och lämna Floyd, åka med Mike på visning, gå några ärenden på stan, åka på en till visning,
hämta det sista i gamla lägenheten, lämna gymnyckel, köra ett kickboxingpass,
städa här hemma.. osv. Nu ska man ut med herr Floyd i alla fall, och sen ger jag upp för idag.
Imorgon är det endast stall och en kväll med tjejerna som gäller efter jobbet.. det ser vi fram emot.

Har varit lite för mycket ett tag, kan man säga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det faktiskt..
allt är för mycket helt enkelt, så nu vill jag bara spola fram tiden några månader och börja leva igen.
För mig själv, tillsammans med dem som alltid sätter en guldkant om mina dagar.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: