Silent night

Ja.. då var klockan återigen för mycket egentligen och jag har precis avslutat ett träningspass
och dessförinnan har Floyd fått vara ute på sin sista. Så.. då skulle man väl kunna gå och sova då
kan tyckas, men.. så var det ju det där med matlagning igen..
förstår inte hur jag lyckas riktigt, haha! Ja ja, efter jobbet har man hunnit fixa lite här hemma
samt varit med Mike på visning av en lägenhet (håll tummarna nu) och ja.. sen somnade man ett tag
framför vad det nu var vi såg på tidigare. Så kan det gå när man sover för få timmar..

Igår var man nämligen hemma hos Matilda på den nästintill obligatoriska tjejkvällen i veckan
och ja, igår hade vi helt enkelt mycket att prata om så då blev det sent. Eller ja.. för en vardag, iaf,
framförallt när man ska upp 4h senare. Men äh, det var det värt! Nu matlagning då..

Postat av: Emelie

Tack själv och kul med lite respons :-) Det är faktiskt skönt för mig med att höra att jag inte är ensam om mina tankar. Människor är väldigt tysta med att kommentera vilket gör att jag ibland tror att jag är ensam om att känna på ett särskilt vis även om jag innerst inne vet att många andra känner som jag gör ibland. Ha en fin kväll! Kram

Svar: Ja det är ju faktiskt så det är för det mesta.. men nej, du är långt ifrån ensam! Nu kanske inte allt för många reflekterar över saker lika djupt men.. jag tror definitivt att de flesta nog känt/känner som du många gånger - och detsamma!
Caroline Djerf

2014-01-12 @ 21:11:03
URL: http://emelie.lillatorg.nu
Postat av: Emelie

Ja usch jag vet. Bara så himla tråkigt att vila när man kommit en bra bit på vägen :-( Vilar i 2 dagar nu sen ska jag prata med min PT och se vad han säger.. Jävla skador alltså!

Svar: Ja usch ja, vila kan ju vara bland det tråkigaste som finns - framförallt när du kommit en på vägen som sagt. Men håller tummarna för att det inte är så allvarligt och läker ut bra och fort iaf!
Caroline Djerf

2014-01-14 @ 11:24:29
URL: http://emelie.lillatorg.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: