Hanging out

Idag fick det bli lite av en hemmakväll.. och att man redan tagit en längre powernap efter jobbet
säger liksom endel. Men, 2 dagar kvar att härda ut på jobbet bara! Och 2 dagar tills det är på riktigt
och man slipper intala sig själv med "en dag till, en dag till" osv. 
För nej det är inget jag mår så värst bra av då jag liksom nojar över minsta grej och överanalyserar
ja.. precis allt. Idag har jag hursom tagit en paus från minsta lilla efter jobbet och bara pustat ut.
Kände helt enkelt att det kunde vara en bra idé att kurera sig så man orkar med väntande superhelg
vilket i alla fall brukar locka till sig kundstorm. Så.. är bara att köra som jag brukar säga!

Imorgon blir det stall efter jobbet i alla fall för att pyssla lite med den fina innan det nog får bli en
lugn kväll även då, och på söndag efter jobbet.. då firar jag semester med bad av häst, en massa fix
inför kommande dag med flytt och allt vad det innebär. Can't wait!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: