You don’t have to have it all figured out to move forward

Tillskillnad från igår då jag och Floyd blev hämtade av Matilda för att åka med henne till Vikbolandet
så är vi idag hemma och vänder efter jobbet, stall väntar helt enkelt lite senare för att pussa på damen.
Men jag kände helt enkelt att voffs kanske ville hem och bara vara ett tag efter jobbet
+ att jag helst ser att han får i sig sitt kvällsmål mat med de nyinköpta kosttillskotten innan vi beger oss.
 
För ja.. då han redan äter ett bra högenergifoder men jag känner att han inte riktigt orkar lika mycket/
tar lite längre tid på sig att återhämta sig så kände jag att det helt klart är värt att i alla fall prova och se.
Han är ju trots allt 7 snart och då han är med mig hela dagarna och följer med överallt
(och förhoppningsvis ska orka med det några år till..) så kändes det helt enkelt som en bra investering!
Han är ju trots allt mitt allt, den där grabben, och ska han orka med stallet varje dag snart så..
haha naevars, om jag märker på honom att han inte orkar kommer jag helt enkelt ta omvägen hem först
men å andra sidan är ju att få vara med det bästa han vet. Så nu håller vi tummarna för bra resultat!

Ovanstående+ B-vitamin av samma märke är alltså vad jag tänkt testa nu. Hyaluronet för ledernas skull,
om så bara i förebyggande syfte och B-vitamin i första hand för ökad prestation, men även för fällning.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: