When you look back you will see why things happened as they did

Jag är tydligen urusel på att blogga nuförtiden.. Men, dagarna rullar liksom på i en rasande fart
och det känns inte riktigt som man hinner med så mycket som man vill. Och sen har vi detta mörker..
som gör att man är trött konstant och tappar all energi i princip.
Men, nog med depptalk! Idag har jag varit ledig då jag jobbade i helgen samt jobbar på lördag
och min häst.. åh, hon var så fruktansvärt rolig att rida idag!!! Faktum är att det är enorm skillnad
på henne sen Kaisa var ute. Vilket iofs inte är så konstigt då det är lättare att hjälpa henne när man vet
vart felen ligger, och så har jag ju tagit Carro till hjälp 2 ggr hittills för att behandla damen.
Senast i fredags fick hon massage samt laser och faktum är att det är stor skillnad, ffa i ryggen,
sen förra gången. Och sen första tillfället har hon fått en helt annan bakbensaktivitet. Eller snarare
så har hon äntligen börjat jobba på mer bakifrån, samt blivit bra mycket mer ställ- och böjbar.
Det går framåt, helt enkelt.. och då känns det faktiskt värt att få spara in på annat för att ge henne det.

 
Ja.. jag skämmer bort mina djur något fruktansvärt, och helt plötsligt (från att ha kunnat slösa)
måste man tänka steget längre och prioritera istället.. men.. om det får dem att må bra, så mår jag bra.
Just as simple as that. Floyd har ju fått massage och bemer med tajtare mellanrum nu
efter operationen och skillnaden på honom är riktigt stor faktiskt. Sista året har han ändå åldrats
ganska mycket jämfört med tidigare år vilket fått mig att planera mina dagar efter honom, varje dag,
men faktum är att han orkat följa med till stallet hela helgen utan att ha tagit ut sig på det.
Och det, det är guld värt kan jag säga! För det är väl klart att jag vill ha med min finaste till stallet
så mycket som möjligt så att han kan få springa runt fritt på fälten så som han älskar,
för Ocka ger ju inte mycket i jämförelse även om jag alltid busar till det med honom när vi är ute..
om man säger på. Hursom.. så.. ja.. är det så det ser ut. Vet inte vad som är intressant att läsa om?
Mer ingående om Vulfa? För ärligt talat är det ju mer eller mindre bara djuren mitt liv består av atm.

Postat av: Anonym

Hej Carro! Vad kul att det går framåt med allt ditt slit, du är värd det och mycket till. Är så glad för din skull. Förresten tack så mycket för senast, hoppas att vi kan hitta på något snart igen. saknar er! kram mamma

2014-11-18 @ 15:00:10
Postat av: Anonym

vi vill läsa mera om Vulfa :D

2014-11-20 @ 01:13:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: