“If you try to control everything, and then worry about the things you can’t control, you are setting yourself up for a lifetime of frustration and misery

Seg vecka, helg som sprang förbi..inte alls ovanligt, men ändå. I lördags var man med Matilda
på tävling i Kumla, och dessförinnan fixade man allt med miss V som förövrigt har skrittats idag
för första gången på 3 veckor. Förövrigt har både hon och herrn drivit mig till vansinne..
Okej, inte riktigt så illa. Men lite så. Vulfa fick sig både en avspolning av ben och täcke idag
då det bokstavligen rann lera om henne, det var inte direkt populärt. Väl uppställd i gången sen
när spolspiltan skulle göras ren höll hon på och styrde som jag vet inte vad..
nog var hon inte riktigt så jobbig som hon var under konvalecentstiden som på bilden nedan,
men tillräckligt för att man ska bli lite smått irriterad.
 
 

Väl ute skötte hon sig, dock var det Floyds tur att inte lyssna då och då hästen är känslig för känslor
eller hur man nu ska beskriva det så blev ju hon lite smått orolig osv när hon kände av min frustration
på honom. Inte lätt när det är svårt, typ.
Och väl tillbaka var det hon som helt plötsligt glömt bort hur man sköter sig och står still i gången
när utrustningen ska av. Dessa djur.. ibland undrar man vad man håller på med. Mina två puckon ♥

Får se vad denna vecka bjuder på förutom långdagar med jobb och därefter stall. Förhoppningsvis
kan försäkringsbolaget höra av sig imorgon angående min kära telefon, om jag kan få ersättning
för kommande reperation á la 2600:- eller inte.
Ja, jag råkade liksom ha sönder touchen mm i förra veckan.. och självklart går inte det på garantin.
Och just det.. datorn har jag lyckats få något skit på också. Jag och teknik alltså.. älskart och sådär.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: