It is never too late or too soon

Det där med att blogga.. både inget särskilt och mycket har väl hänt sen senast på sätt och vis..
livet rullar på somvanligt, dock har jag semester sen en vecka tillbaka så solen kom inte mer lägligt!
Mestadelen av tiden spenderas i stallet med damen eller hemma/ på äventyr med Floyd,
sen har man hunnit med häng hos Matilda, sol&bad i Sandviken med Pernilla med son samt hundar,
bad med bus i Sörsjön, mycket utevistelse på innergården.. och så många, sena kvällar i stallet.
Top notch, helt enkelt! Och nu på fredag lämnar man bort både hund och häst för lite heltids-semester
fredag-söndag då det blir en tripp ner till Falsterbo med Lisa vilket jag ser fram emot!!

Minus att lämna bort mina käraste, förstås. Nu är Vulfa dock relativt igång efter sårskadan hursom
så då känns det något mindre motigt i alla fall. För sisådär lite mer än en månad sen när hon skulle in
sprutade det blod från ett sår högt upp på insidan av vän. fram nämligen så då fick veterinär komma ut
både 1 och 2 ggr samt att det inte var helt lätt att lägga om det,
så där var jag väldigt tacksam över att få hjälp. Men efter mycket pyssel, svordomar, boxvila, fålla osv
så går hon sen 2 veckor tillbaka i sin vanliga hage med kompisarna, och rids gör hon i alla gångarter
om än något lugnt då jag inte anser att vi har direkt bråttom. 
Annars.. har man endel planering in the making för både det ena och det andra. Det där med semester,
det är liksom mycket annat som ska hinnas med tas tag i då. Men är väl så det ska vara, 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: