Don’t talk about what you’re going to do, just do it and let your actions speak for you

Det här med att blogga har väl glömts bort lite måste jag väl erkänna.. men faktum är att dagarna
liksom bara rullar på i nästan samma banor (jobb-stall, jobb-stall, jobb-stall.. och så lite vänner på det)
Naevars men faktum är att det är så jag på sätt och vis vill ha det,
det är liksom den lätta och okomplicerade delen av allt, beroende på hur man ser på't.
Jobbet skulle jag kunna säga mycket om men faktum är att det känns bäst att lämna den biten utanför
plus att: life is too short to worry about what others say or think about you,
have fun and give them something to talk about. Så, jag väljer att fokusera på dem som finns där,
ställer upp och får mig att må bra istället= Vulfa, Floyd och ett gäng fina vänner m.fl ♥

På tal om Vulfa och Floyd så mår båda bra. Floyd har faktiskt haft mindre problem med sin blåsa
senaste veckorna, så så hoppas jag att det förblir! Dock känner jag att jag gärna haft fler timmar/dygn
så att jag kunde lägga mer kvalitétstid på herrn då han får vara hemma själv rätt ofta
då jag är i stallet eftersom han inte orkar följa med varenda dag, dock verkar han inte ogilla läget
men mattehjärtat känner sig liksom otillräcklig. Vulfisen.. mår väl bara bra skulle man väl kunna säga,
senaste veckorna har jag börjat märka en enorm skillnad på hur hon rör sig,
så nu är det bara jag som måste lära mig att sätta mig ner och klara av att rida i det också!
Att låsningarna börjat släppa och att hon inte verkar ha lika ont i kroppen längre märks så tydligt nu
och det är verkligen inte fy skam med en häst som varje dag är pigg, framåt och nästan svävar fram.
Dock tar hon sig för och går på lite fööör mycket stundtals.. så det finns att jobba på!

Hursomhelst så ska Kaisa checka läget med henne idag och imorgon kommer Linda Fång ut till oss,
vilket känns både spännande och lite nervöst. Carro har ju fortsatt ge henne massage/laser/akupunktur
en gång/ månad sedan i höstas och har märkt en väldig skillnad på henne,
som det verkar som är det bara i nacke och hals på vän. sida hon har spänningar kvar i
samt lite ömhet i länden, så det ska bli intressant att höra om hur hon själv upplever det samt Linda då.
Sadeln är kollad och fixad för ett par veckor sen iaf så efter imorgon har jag följt upp hela checklistan,
då är det bara att sätta upp nya mål - helt efter hennes önskemål och Lindas rekommendation.

Älskade ni,
jag är lyckligt lottad som har er ♥♥ 

Postat av: Maj-Britt

Äntligen att du bloggar, har saknat det. Hoppas allt är bra med dig. Kramar

Svar: Jo jag vet att det var ett tag sen mormor, får väl se till att bli bättre på det :) hoppas allt är bra med dig/er med!
Caroline Djerf

2015-05-03 @ 17:27:11
Postat av: Anonym

Vad kul att ni alla har det bra och nu blir det ju bara bättre och bättre. ska bli kul att höra vad damen har att säga om tillvaron. Kram på er



2015-05-03 @ 18:10:28
Postat av: Sofia

Tack Floyd för pussen sist.. Alltid lika roligt att få träffa dig o matte..

Svar: Alltid lika kul att träffa sig också Sofia :)
Caroline Djerf

2015-05-05 @ 22:41:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: