You can’t change the past. All you can do is accept it and continue living.

Nytt år= nya möjligheter! Det enda jag på riktigt strävar efter är att leva i nuet förbli lycklig,
svackor kommer alltid finnas där men generellt sett vill jag känna att jag strävar efter det positiva.
Och faktum är att det enda jag önskar är att djuren håller sig skadefria och fortsätter må bra,
för sålänge dem gör det så kommer jag att göra det jag med efter bästa förmåga. Mina guldklimpar ♥

Atm mår de båda bra i alla fall. Floyd är pigg och glad och blir som unghund på nytt stundtals
när vi är ute i snön - bland det bästa som finns tycker han. Vulfa har fått gå lite som på halvfart
senaste veckorna då jag inte velat rida henne med bett,
och på hackamoret är det inte riktigt jag som bestämmer. Igår däremot red jag henne med bett igen
för första gången = pigg och glad häst som tydligt märkte av att man hade lite mer kontroll,
så ja hon tog sin chans att busa till det lite extra. Såklart. Gjorde hon iofs i förrgår också när vi var ute
och skrittade kravlöst i mörkret på långa tyglar och hon skulle ta sig en tugga lite snabbt
varpå hon snubblade över sina egna ben.. sen körde hon en bockserie på det och galopperade iväg
lite snällt.. kunde bara sucka och kunde heller inte låta bli att skratta åt henne
just för att hon är så speciell. Hon visar verkligen nya sidor var dag
och för var dag visar hon att relationen kan utvecklas ännu lite mer. Bara det liksom! Fina, bästa hon!
Om den här kärleken, kärleken till mina djur, är den enda jag på riktigt kommer få uppleva..
ni vet.. när man bara behöver kolla på någon och ler av bara tanken på att just den finns i ens liv,
så kan jag nöja mig med det. På riktigt. Klart man inte vill vara ensam hela livet 
men å andra sidan är det det här jag mår som bäst av. Att bara prioritera sig själv och dem närmsta.
 
Nu ska mr få komma ut hursomhelst och lite senare i eftermiddag blir det stall i vanlig ordning..
och så får vi se vad den här dagen har att erbjuda i övrigt. Lite hemmfix och så får det allt bli iallafall.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: