Om mig

Jag är inte den som normalt sett gör sånt här men.. varför inte?

Det absolut värsta jag vet är att behöva berätta om mig själv
då jag inte har en särskilt bra syn på mig själv alla gånger..
men.. Caroline är vad jag heter i vilket fall
även fast jag bara lyssnar till Carro. Är en tänkande person
som ser och tar det mesta för negativt (för det mesta omedvetet).

Tänker alltså alldeles för mycket och tappar bort mig själv
lite nu och då men har ändå kommit en bra bit på vägen trots allt.
Har, trots allt tänkande, inte kommit på vad jag vill göra
av mitt liv än men jag jobbar sen några år tillbaka på Mekonomen
med väldigt bra, hjälpsamma och stöttande kollegor.

Bor just nu med min pojkvän/ sambo sen drygt 3 år tillbaka
och världens bästa Floyd som lyser upp min vardag något enormt.
Djuren runt omkring mig har alltid haft,
och kommer nog alltid ha, en otroligt stor betydelse i mitt liv.
Mycket p.g.a att det är dem jag på riktigt tillåter komma nära.

Ingen vidare beskrivning men det är "allt" jag har att komma med.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: