Min första kärlek

Den första kärleken fann jag i mitt 1:a alldeles egna husdjur,
min kanin Tussen. Honom fick jag på min 11-årsdag, augusti 1999.
Han var en av mina dåvarande bästa vänners uppfödning
och jag såg honom första gången när han bara var några få timmar.

Minns att jag sa till mamma att jag önskade mig en av Alexs
två fläckiga bebisar, den av dem som brukade ligga på dem andra.
Haha. Och ja, jag var minst sagt överlycklig när jag fick honom!
Tussen kom att bli av stor betydelse för mig.
Han var inte bara en kanin, utan mer som en hund kan man säga..
han betydde verkligen otroligt mycket. Det går inte att beskriva.

Vad han till viss del stöttade mig igenom genom att bara finnas
tänker jag inte ta upp här. Men han var verkligen en stor tröst,
trots sin lilla storlek. Han var verkligen speciell.
8 år och drygt en månad fick jag med honom och den tiden,
den glömmer jag aldrig. Jag saknar dig, min älskade lilla Tuss ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: