Min bästa vän

För att vara riktigt ärlig så har jag ingen bästa vän just nu,
bortsett från min hund som alltid finns där. Däremot har jag ju,
såklart, nära vänner. Frida, Frida, Billa och Tess
är några av dem. Vi ses inte mer än någon eller några ggr/år
men samtidigt som det känns som en evighet sen känns det, tja,
som igår.. klyschigt nog. Och det finns alltid massor att ta upp,
diskutera och skratta åt. Det är vad jag kallar äkta vänskap

Sen får jag inte glömma alla mina kollegor, mer eller mindre,
dem och deras åsikter betyder något enormt. Behöver man prata,
bolla ideér, rensa luften.. tja.. då finns alltid någon där.
Och fördelen med ålderskillnaderna är helt klart erfarenheterna!
Dem kommer helt enkelt med bra råd gällandes det mesta.

Skulle kunna skriva nästan hur mycket som helst här faktiskt
men jag har fått med dem som står mig närmast, stöttar mig mest
och får mig att må bra. Sen betyder såklart många fler,
vilka jag hoppas inte tar illa upp för att ni inte nämns vid namn.
Jag hoppas helt enkelt att ni övriga vet vart ni står ändå.
Tilläggas kan dock att min syster och pojkvän med kan räknas hit,
för dem är trots allt två av dem viktigaste personerna i mitt liv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: