Mina föräldrar

Vart ska man börja? Mina föräldrar har, till viss del,
alltid funnits där. Även när jag absolut inte förtjänat det.
Men det är väl vad föräldrar gör, eller hur?



Pappa är inte bara pappa för mig utan också min chef.
När jag hoppade av skolan och började jobba för honom var det..
minst sagt komplicerat. Av många anledningar.
Hursomhelst så har vi en bra relation nu vilket jag är glad för!
Han har alltid ställt upp och skjutsat och gör det fortfarande.

Mamma har varit den jag bott hos sen deras separation,
vi har pratat mycket och delat intresset till hästarna. Vi hade..
en bra mor & dotterrelation. Den är inte direkt dålig nu,
iofs, men den har varit bättre. Hon är den som har hand om Floyd
så fort tillfälle ges och ställer upp på alla sätt hon bara kan.

Vad mina föräldrar har gemensamt förutom mig och Emma?
Deras barnbarn Floyd såklart! Dem kallar sig mormor och morfar
och har gjort det sen början. Vilket man bara skrattar åt.
Dem är precis som alla andra föräldrar pinsamma, irriterande
men väldigt betydelsefulla och.. ja.. bra på sitt sätt. That's it.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: