30/8, tisdag

Tisdagkväll och jag ska bara ut på en sista runda med Floyden
innan det är dags för sängen. Har varit en händelserik, bra dag
med start på stan med syrran. 
Är nöjd med dagens inköp måste jag säga, i första hand jeansen
men även med kallingarna jag fick i uppdrag att köpa åt min Mike,
sjukt snygga! Ae, jag är nog nöjd med alla dagens inköp faktiskt!

Därefter var man bara hemma och vände, hämtade den lille
och tog cykeln till stallet. Väl där blev det senare en skogstur
barbacka på V, tror både hon och jag behövde det idag.
Ett bra avslut på ledigheten alltså.. och imorgon blir det jobb.


Hm.. Just ja..
Joachim, hur har du hittat min blogg? Säg inte att du googlat det?

Postat av: Anonym

Googlat , haha nee det har man inte gort .. satt o slö surfa runt lite bara på fejjan o lite över allt o det var nog så jag såg den :S

2011-08-31 @ 08:22:03
Postat av: Carro

Jaja okej..

2011-08-31 @ 18:11:55
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: