17/1, måndag

Ja då var man äntligen klar med den s.k listan och kan blogga
som vanligt igen! Inte för att mitt liv är sådär jätteintressant..

Hursomhelst sitter jag här med den Ben & Jerrys half-baked
som Mike var snäll och köpte hem åt mig, han kan om han vill han!
Min Floyd ligger och sover på sin boll på andra sidan soffan
medan pojken nördar CS vilket inte är så värst ovanligt - tyvärr.

Måste dock säga att jag hade en väldigt rolig lördagskväll
med honom och just dem han spelar med då vi bowlade i Vilbergen
och sen drog på hemmafest. Tro mig, filmer kommer!
Något filmklipp på Vulfa kanske jag slänger upp här också
då mamma var med och filmade igår. Vi har kommit en bit på väg
bara dem senaste passen i ridhuset måste jag säga, det gillas!!!

Postat av: Anonym

carro,du uppdaterade bättre när du hade den där listan :(

2011-01-20 @ 19:38:03
Postat av: Carro

Jo.. jag vet. Det blir så..

2011-01-20 @ 19:59:52
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: