29/1, lördag

Att man kan vara såhär seg trots att man inte gjort något,
tja.. bortsett från att ha städat och storhandlat då. Men ändå.

Inget stall idag heller alltså.. motivationen är verkligen låg
till att gå dit vissa dagar tyvärr, framförallt p.g.a hur det är
för mig att hinna dit på vardagarna.
Kan ju ta tisdagen som exempel då jag hade Vulfa efter jobbet
och jag slutade kl. 17. Ja, vad har man för alternativ då? Skogen.
Normalt sätt klagar jag inte på det. Vår, höst, sommar.. ja-a..
det går att variera lite mer där då. Men en skrittrunda på ren is,
rent ut sagt, i totalt mörker.. Nej, det är inte kul alltså.

Imorgon är ridhuset, förhoppningsvis, inte upptaget hela dagen
så det blir att åka upp antingen tidigt eller sent imorgon. Eller,
sent blir det väl. Vad är bättre än lugn och tystnad i stallet?
Så ja, för att sammanfatta är jag trött på vintern! Vår nu tack!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: