All of life is a change

Usch för att vakna helt seg i huvudet med en matt kropp säger jag bara. Aja.. jobb står på schemat
vare sig jag vill eller inte och sen hoppas jag på att kunna svänga förbi stallet en sväng sen. Måste bara.
Inte hunnit upp sen i tisdags liksom.. hej dåligt samvete!

Hursom.. hade jag en bra dag i Småland igår! Bilåkandet är väl dock inte det roligaste och vägen dit
kändes värre än vanligt då Floyd var ganska uppstressad av någon anledning och inte kunde sitta stilla.
Väl framme hos mormor och morfar där vi stannade på lunch och gjorde oss iordning
var han sig själv igen och skötte sig nästintill exemplariskt - alla konstiga ljud till trots. Bästa, bästa han!
Belöningen för att ha stått ut med allt stohej var nog när bilen styrdes från utspringet i Vetlanda
mot Slageryd där några av kusinerna bor. Efter att ha sparkat boll med både mig, syrran, min morbror,
Vendela slog han sig till ro och senare efter att studenten åkt in mot "stan" begav vi oss ut på promenad
runt ladugårdar, i skog och stannade till vid diverse kohagar, samt fotade massor. Fint var det allt.
Mindre kul att jag lyckades ställa mig i en myrstack med pissmyror bara.. haha. Satt Floyd på en sten
strax utanför hagen för att få en bra bild och hann ta x antal bilder innan jag fick ett ordentligt bett haha
nej fy tusan.. att kolla ner på skon då och se 50 myror på foten var inte mysigt!
Efter att ha slängt iväg skon i lite småpanik och svurit lite, skrattat och blivit skrattad åt gick vi vidare
efter att ha fotat lite till.. haha. Och ja-a det här kommer jag få höra ett tag då syrran vek sig av skratt!
Kortfattat: en ganska så fin dag med släkt, familj och somvanligt; med världens bästa voffs.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: