So I learning to breathe

Fullt upp heeela veckan men nu är en ledig helg och måndag på ingång i alla fall! Funderar nu på
att trotsa vädret och ta en promenad upp till stallet? Mysa lite med V innan lektionerna är ju aldrig fel..
och min enda chans till stallet idag då svärfar kommer hit sen+ att vi ska till IKEA.

Anyway.. så vad har hänt sen sisst då? I onsdags spenderade jag som synes nedan dagen med M&F,
först bara i soffan med film och sen ute i Lindö när vädret klarnade upp - en riktigt fin dag blev det allt!
I torsdags var vi över hos syrran en sväng på fm för att kolla in hennes och Nermins lägenhet
innan syrran faktiskt följde med mig till stallet - för att rida för första gången på sisådär 4,5 år. Det ni!
Hon var hursomhelst riktigt duktig och många skratt blev det allt! Mest för att Vulfa var så jäkla söt
och bytte gångarter och tempo som hon själv ville.. haha! Bilder kommer när jag känner att tid finns :)

Och igår.. blev det en promenad runt spåret med Floyd innan jag och Mike begav oss ner mot stan,
först till banken för att kolla lite möjligheter.. sen styrdes bilen mot Ingelsta för shopping av ny kläder
till honom. Ganska nice att välja kläder hej vilt som han sen testade och betalade haha,
love it! Och snygg(are) blev han allt. Efter att uppdraget ny garderob var slutfört stannade vi till på HC
på vägen hem för att fixa nytt abonnemang inkl. ny telefon till mig. Slutade med ett bra erbjudande
och en Xperia ray! Nice! Och det har jag bara min Mike att tacka för då jag aldrig tagit tag i det själv..
Ja-a jag är ju expert på att skjuta upp saker och ting.. haha. Hursom så blev det promenad med Floyd
och bara allmänt fix innan Lisa och Milla kom över på filmkväll beståendes av "A walk to remember".
Som jag sagt förut: har ni inte sett den - se den. Nu.. ut med voffsen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: