Freedom is a road

Dagen har på sätt och vis gått i ett, men jag gillar't! Snart blir det att gå ner och suga i sig lite sol
med hjälp av solariet nere på bottenplan och sen blir det en lång kvällspromenad med voffs är tanken.

Hursom, timmarna på jobbet idag gick snabbt och bra - skönt! Sen cyklade jag faktiskt hem
och tog det lugnt ett tag innan jag tog med Floyd och gick mot stallet. Väl där blev det att borsta direkt
då jag ville hinna med så mycket som möjligt med henne innan hon skulle upp på lektion,
typiskt nog skulle hon gå med i trean efter drygt 40 minuters rykt men det är bara att gilla läget och så.
Blank och fin hann hon bli i alla fall! Sen blev det en ordentlig mockning, påfyllning av torv och vatten
innan Mike kom och hämtade oss då han ändå var nere på HC, sweet!

Nahe, fixa med allt jag tänkt fixa med nu och så! Imorgon blir en lång men förhoppningsvis bra dag
då jag ska hänga med Tessan på tävling vilket ska bli riktigt, riktigt kul! Dels för att det var lääänge sen
man själv åkte någonstans som hästskötare men det roligaste ska ändå bli att få träffa henne,
vilket händer alldeles för sällan! Blir ju tyvärr lite så när man blir äldre
och har svårt att få tiden att gå ihop, så ja.. ser fram emot morgondagen faktiskt! Väl hemma sen
blir det stall för att ha Vulfa+ kvällsfodring och så även på söndag, har en bra helg framför mig alltså!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: