So, why can't you see

Fredag och ledig dag då man har sin jobbhelg, känns helt okej. Får dock lite panik på mig själv
då jag inte gjort något mer vettigt än att ha varit ute med Floyd samt ätit frukost. Dumt att tänka så
då det egentligen inte finns något att stressa upp sig för? Tagga ner var det ja..

Hursom, igår.. startade inte dagen bra alls och man ville bara gå hem redan 5 över 7 på morgonen,
typ. Så trött! Men efter lite pepp av Frida och skratt med henne och Robin började dagen rulla på igen
och då vände det som tur var. Timmarna gick visserligen i slowmotion
men varteftersom blev det dags att stänga, byta om och bege sig upp mot stallet i alla fall.

Väl uppe fixade jag iordning i lugn och ro (vilket inte direkt tillhör vanligheterna) innan man sadlade på
och skrittade fram en sväng i skogen innan det var dags för ett dressyrpass. Ja.. vad ska man säga..
det gick väl sådär. Hon är inte inne i en speciellt rolig period just nu
då hon bara är allmänt framtung och blir hängandes i handen, samt knappt går fram för skänkeln..
vilket är mindre kul och det i kombo med att man själv är helt slut efter för lite sömn, mycket tankar
och onda muskler.. nae, det går helt enkelt inget vidare då. Men någorlunda bra gick det tack vare Zara
som tjatade på mig om alla tusen små sitsfel haha, tack! Aja, bilder är på ingång,
dock bara några från i början då jag red rätt sent och ljuset inte var det bästa. Men, bättre än inget :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: