All I ever wanted

Sa ju att jag inte skulle stressa i stallet och.. det kan man väl minst sagt säga att jag inte gjorde
då jag kom hem för inte så länge sen. Men, jag har hunnit med allt vad jag skulle och lite till i alla fall
och det var ju det som var hela grejen såklart. Dressyrträningen gick förövrigt bra,
inte riktigt så bra som jag skulle ha velat kanske men med tanke på att jag inte ridit henne ordentligt
sen i lördags så tycker jag faktiskt att det gick bra, tillslut! Dock måste jag hålla i det här med träning
för Cissi för att jag verkligen behöver det. Nog för att hon kan gå riktigt bra när man rider själv
men ska man jobba sig vidare behöver man någon som är där och påpekar om dem där småsakerna
som faktiskt gör skillnad! Hursom, så är jag nöjd med henne! Imorgon ska vi ut och skrittjobba massor
på lite skogsstigar är tanken, och sen avslutar vi helt enkelt med lite lättare jogging på fältet
som uppladdning inför söndagens tävling. Det får bära eller brista - men vi bara ska ha förbättrat oss!

Anywaaay, så blev det stretching och back-on-track på efter passet och efter att damen torkat lite
blev det ännu lite mer borstning innan jag senare - efter fix med boxen och lite annat - tog mig i kragen
och hämtade klippmaskinen då jag äntligen fått lov att klippa hals och bog i alla fall!
Så, nu är damen klippt och täckad - woho! Men nahe, varva ner lite nu kanske? Tills vidare..
får ni lite av dagens höstbilder på världens bästa lillkille (behöver jag säga att jag älskar min hund?!)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: