Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Sådär skapligt seg efter gårdagens bravader.. men, det var en grym kväll iaf! Började med chill
och umgänge hemma hos Crille tillsammans med några andra av Mikes cs-spelpolare med flickvänner,
trevligt hursom. Dock var det inte okej att jag inte hade med något att dricka
så då blev man bjuden på gamla nostalgin whiskey och cola.. haha usch, men det fick gå helt enkelt!

21.30 stod bowling på schemat, självklart killarna mot tjejerna, och vilka vann då? Stort dessutom,
just det - vi tjejer! Tror jag, Viki och Sofia fick ihop sisådär 10 strikar på 3 serier.. sådär skapligt bra.
M, Jimmy, Crille och Jens vill hursom ha revansch snart så vi får väl se hur det blir med den saken ;)
Kvällen avslutades med vin och balkonghäng hos Crille hursom och hade det inte varit för att jag,
tyvärr, ska jobba idag och strax måste röra mig ditåt så skulle vi garanterat ha stannat ett tag till.
Men, det blir nog fler ggr. Nu blir det jobb i alla fall, och därefter stall. På tal om stall så är det ju tur
att man har stalltjejerna när det krisar med tillsyn av hund, stort tack igen för hjälpen med kvällrundan Emma!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: