Silence speaks when words just can't

Precis kommit hem från stallet mer eller mindre, blev många timmar där och dessutom sent idag
men det var det absolut värt efter ett ganska så bra pass på den fina! Vilket såklart känns extra bra
då det inte gick sådär jättebra igår.. men lite lyckades jag tydligen få loss då
med tanke på att hon var ganska så "mjuk" i sidorna idag. Så ja nu blir det godnatt med en bra känsla!

Vad jag gjorde idag var nämligen att rida lektion åt mamma i hennes grupp, och efter lite önskemål
från hennes sida förra veckan hade hon fixat Vulfa åt mig, så det kunde ju inte direkt bli bättre liksom.
Dock måste jag väl medge att det var lite drygt att gå upp till stallet direkt efter jobbet (slutar 15..)
när man inte ska rida förrän 20 men bortsning och mys i sisådär 3 timmar är ju inte fel det heller så :)

Älskade du ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: