Take me somewhere nice

Den här dagen, söndagen, var enda dagen som bjöd på sol från morgon till kväll (nästan.. i alla fall)
så den togs tillvara på med endast solning och bokläsning vid antingen poolen eller havet. Satt fint det!


Tristan gick loss med vattenpistolen han fick av M, eller "Mobbo Micke" som Tristan säger. Busunge!

Efter lunch förflyttade vi oss ner till havet där samtliga hoppade i vågor/jagade vågor/byggde slott,
haha! Tyvärr alldeles för kallt i vattnet för mig då.. att bada fötterna räckte som uppfriskning liksom.


Tristan valde att bara jagas av vågorna i strandkanten istället för att hamna under dem. Film kommer..

På kvällen, innan middagen på La Terazza, gick jag och min Mike en promenad längs hotellområdet.


Somsagt; helt sjukt fina omgivningar! Dock rätt svårt att hitta till hotellet igen efter att ha gett sig ut..
vilket jag gjorde nästan varje morgon och.. just denna dag sprang jag bara på i takt till musiken utan att
liksom tänka på hur långt in jag sprang, och hur många stigar/andra vägar jag korsade. Illa!
Trodde mig kunna springa "rakt fram" för att tillslut nå vägen men sen kom jag fram emot att stigen
svängde lite uppåt, ännu mer in i skogen.. sjukt lyckat! Men.. fram kom jag ju i alla fall, haha, heja mig!



Postat av: Hillevi :)

Så härliga bilder, som alltid! :)

Svar: Tack så mycket :)
Caroline Djerf

2013-05-27 @ 10:45:39
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: