Sometimes what you're looking for comes when you're not looking at all

Ja.. vart ska man börja? Ärligt talat är det nog bäst att inte säga något alls, så vi håller oss till det
med orden att det varit lite för mycket ett tag och att det efter beslut i helgen inte direkt känns bättre.
Men, life's life.. live with it, ungefär. Och nej inte blir det bättre av att man kännt sig matt
och orkeslös senaste 2 veckorna och inte kunnat träna alls om man säger så, så idag är man hemma
från jobbet då febern bröt ut igårkväll - igen. Ni anar inte hur trött jag är på att aldrig få känna mig pigg,
även om jag ändå är ganska van vid känslan vid det här laget.
Hursom, nu släpper vi allt vad som är negativt och lägger fokus på att bli frisk istället = den här dagen
kommer varvas med promenader och soffhäng med grabben som får mig att må som bäst, varje dag.

Men så är det ju faktiskt så att helgen inte bara varit botten! Som jag skrev i söndags så träffade man,
äntligen, Lisa igen vilket inte bara jag hade saknat - Floyd var minst lika lycklig över att träffa sin Stella,
i fredags kväll tog man kvällsrundan förbi Matilda och blev kvar där ett tag med henne och Lisa,
i lördags var man med Matilda på tävling tillsammans med henne och Johanna
och även då blev det häng hos henne sen, men då tillsammans med Johanna och sen Emma istället.
Och igår då.. ja då spenderades em i stallet tillsammans med, för mig, världens finaste häst.
Hade ju även en av mina dagar igår så då fick det bli en skogstur barbacka med skrittjobb i massor
då jag senaste veckorna dels känt att hon inte varit med mig och dels känt att jag inte orkat rida fullt ut,
men igår så.. då jobbade hon på riktigt bra faktiskt, får se om vi kan jobba vidare på det på lördag sen..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: