This is what it feels like

Jaha.. då var man hemma då. Känns nästan konstigt att skriva det då man fart runt lite överallt
senaste dagarna.. men ja.. så kan det vara. Ska bli så skönt att om lite mer än 2 veckor bara ha en
lägenhet att bry sig om! För ja det har ju minst sagt blivit några turer dit..
framförallt nu när man hållt på att göra sig av med möblerna där. Men nu så.. börjar det lugna sig.
Städning och så som ska göras i helgen "bara" och sen kan man nog nästan släppa den helt..

Något jag däremot oroar mig för nu är hur tusan soffan ska komma in.. jag fick med mig pappa
aför tt hämta den men när vi insåg att den liksom sitter ihop i en del och att jag då inte var till alltför
mycket hjälp då den var både otymplig och tung (tilläggas kan att den inte går in i hissen..)
så bestämde vi oss för att vänta tills M kommer hem ikväll så att dem i alla fall är två som kan bära..
eller orkar snarare. Åh.. vill ju bara ha den på plats nu och se så att resultatet blir så bra som förväntat.
Men nej nu ska vi inte vara sådär.. ut med Floyd nu, handla, laga lite mat och.. fortsättning följer..

 Får bli en bild på en saknad häst tills vidare.. henne kommer jag inte hinna med förrän imorgon ju.. ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: