As long as you're trying your best.. 'cause you know what? That's all that matters

Tänkte att jag kunde ge er en lite bättre uppdatering än senast om vad jag gjort senaste tiden, typ.
När man inte jobbat har man förutom stall mest försökt göra det bästa av varje dag, njuta när man kan.
Så.. såhär såg det ut för ett par veckor sen då jag tillsammans med Mike
åkte ut till Lindö för att låta Floyd gå lös i vågorna efter jobbet. Och det var väl minst sagt uppskattat!

Sen.. blev jag liksom lite förtjust i ett soffbord när vi var på stan och då jag köpte ett nytt i flytten
så kände jag att det skulle vara idioti att köpa ett (lika dyrt) nytt igen.. så då gjorde jag liksom ett eget.
Nya kuddar och ny-plastidipade ljusstakar fick sedan stå för en fulländning av mitt lilla projekt.

 
Och.. så har man ju varit med Matilda på NHS och fotat en hel del, så här är ett urval av bilder därifrån
från båda veckorna eller vad man ska säga och ja duktiga har dem såklart varit också :)

 
I övrigt.. har jag varit inne i en period när jag mest bara känt för att bara vara, men nu känns det iaf
som om det mesta börjar lätta en aning - och med det kommer orken tillbaka. Mycket att göra på jobbet
blir ett stressmoment med för lite personal och då känner man sig inte så fit for fight direkt
och vill mest bara dra täcket över huvudet när man kommer hem. Men med fina vänner runtomkring
klarar man allt, likaså med underbara djur vid sin sida. Men nej nu ni.. nu räknar vi bara ner dagarna!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: