Nothing compares to you

Jobbhelg it's.. men det innebär ju inte direkt att man inte hinner med något annat. Så, igår morse
såg man till att träna lite innan jobbet och direkt därefter tog man cykeln upp till stallet med min bästa
för att ha x antal timmar på sig där då jag ändå hade kvällsfodringen.
Sen måste jag väl medge att det inte riktigt gick som jag tänkte mig rent tidsmässigt
då jag inte räknat med en häst helt ingrodd i lera.. men efter långrykt både innan och efter ridning
liknade hon sig själv igen, och vad slår att mysa med hästen helt ensam i stallet med endast musik på?
Nej, just det. Och lite samma visa kommer det bli efter jobbet idag då jag har fodringen även då.

Nu.. har man hitills varit ute och gått med Floyd runt ocka, sett ett avsnitt av Twisted samt varit inne
i stan och solat, så nu är det helt enkelt bara att gå in i duschen och göra sig iordning för jobb igen då.
När jag fixat lunchlådan, vill säga. Ja.. man hinner med det man tar sig tid för, helt enkelt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: