12/12, lördag

Ganska nyligen hemkommen från stallet är vad man är just nu
och idag var turen på Vulfa inget annat än perfekt. Att känna..
jag vet inte, samhörighet på nåt sätt?
Hon har smygit sig in mer och mer i mig vilket inte alls är bra,
snarare tvärtom. Jag klarar inte av att förlora någon mer,
och jag vet trots allt inte hur länge till jag kommer "ha" henne.

Det gör mig så jävla kluven.. bara. Jag har ju vetat hela tiden
att det här nog bara var för ett tag, och nu har det gått månader.
Jag sa mig själv redan från början att inte fästa mig,
och jag har nog lyckats ganska bra.. fram till nu då. Fan också.

Postat av: Sofia

Vet hur du känner gumman.. Trodde aldrig att jag kunna älska någon häst som jag älskade/älskar Midde. Visst det finns ingen som tar hans plats men jag har ju flera som jag tycker väldigt, väldigt mycket om, som har varit svårt att mista och som kommer att bli svårt att mista då den dagen kommer.. Vackra Astra R.I.P, min speciella Kasper och lilla skrutten Zäta..



Gråter än idag när jag tänker på min fina Midde.. Saknar honom sjukt mycket.. Vi hade ett speciellt band.. Det va han och jag precis som det va du och Zorino..



Men livet går väl ut på att älska och fortsätta att älska trots att det kan göra så ont.. Man får väl se det som så att man får vara lycklig över den tid man får med dem man älskar..



Tänker på dig och vet hur du har det.. Har mist många älskade djur.. För det är just vad djur är ÄLSKVÄRDA.. De ger så mycker utan att be om något tillbaka..



Många Kramar till dig och Floyd..

2009-12-12 @ 23:32:30
Postat av: Moa

Åh Carro, så tråkigt att du ens ska behöva känns så :( Jag hoppas ändå att du fortsätter med Vulfa och att det blir bra på något sätt, vilket jag tror att det blir :)

2009-12-15 @ 23:55:56
URL: http://moasjukan.blogg.se/
Postat av: Carro

Sofia: Jag vet att du vet.. Men jag kan ju inte säga att jag älskar henne, för hon är inte ens i närheten av Nadja och Zorinos betydelse, däremot trivs jag med henne och har gjort det från första stund. Ridmässigt är hon nog precis en sån häst jag vill ha en dag. Därför känns det bara så trist att jag inte vet hur länge till jag får chansen med henne.. är väl sånt som märks, antar jag.



Länge sen man träffade dig nu förresten, för länge sen! Hur är det med allt nu, och när kommer den lille? :)



Moa: Är ingen fara, känns så värdelöst bara. Har ju Ragnar litegrann iofs.. men det är bara inte samma sak på nåt sätt. Beror väl förmodligen på att det inte "klickat" på samma sätt med honom. Men det löser sig nog, på ett eller annat sett. Jag får försöka bortse från allt annat och tänka på här och nu istället, helt enkelt.

2009-12-16 @ 00:43:25
Postat av: Sofia

Håller verkligen tummarna för att hon stannar länge... Själv har jag inte gett upp hoppet om en egen hästgård någon dag.. Drömvinsten på lotto vore ju inte så dumt.. :) Eller så får man hoppas på att hitta mr rätt..



Ja det var alldeles för länge sen.. Va uppe i stallet idag o myste lite med hästarna..



Har ju graviditetskrämpor men det är ju sånt man får räkna med.. Mår riktigt bra för övrigt.. Den lille är beräknad till den 5 Januari.. Får se om han/hon kommer tidigare eller senare.. Spännande.. Längtan är stor nu.. Börjar bli tungt..



Ha det så jättebra.. Kramar

2009-12-16 @ 18:57:38
Postat av: Carro

Hoppas jag med, för det vet man ju trots allt aldrig. Passar dem inte, så passar dem inte. Och nae, drömvinsten på lotto skulle sitta jävligt fint!



Ja, jo, det är klart. Men skönt att höra att det är bra förövrigt, du får komma upp med den lille när han/hon kommit ut sen - och du får ha det så bra fram till dess! Och gu ja, det kan jag förstå.

2009-12-16 @ 21:12:08
Postat av: Moa

Ja men absolut! Riktigt klokt tänkt även om det är svårt.

2009-12-17 @ 00:21:24
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: