22/11, måndag

Vad finns att säga? Inte långt kvar förrän det är ett nytt år
vilket är lika med att det inte är långt kvar till nytt schema!

Går upp i heltid efter nyår, och jag visste att det skulle bli..
mer, men efter att ha sett schemaförslaget.. jag vet i fan alltså.
Visst att jag bara kommer jobba en hel-helg
istället för alla lördagar på en månad, vilket iofs blir skönt.
Men vardagarna.. 8-19 eller 7-18 varje dag med få undantag,
hur ska jag hinna med hund, hem, sambo.. stall? Jag dör lite.
Sen jobbar jag 10 dagar på raken, heldagar+ helg också,
kommer ta ett tag att vänja sig om det är så det kommer se ut..

Men! Jag har faktiskt valt det här själv. Det blir som det blir,
måste helt enkelt bara börja styra om lite. Jag har ett bra jobb,
bra kollegor, bra möjligheter.
Nu ska jag tvätta bort sminket och bädda ner mig faktiskt,
imorgon står en lyxdag på schemat: 7-13. Får passa på att njuta!

Bjuder på världens fulaste bild
på mina fina pojkar ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: