9/7, lördag

Inte hunnit skriva på några dagar, har haft lite att styra med..
det mesta har varit kopplat till bil kan man säga. Clion är såld,
Mondeon hämtad. Och därmed har jag, efter jobbet,
hjälpt Mike att fixa med allting. I torsdagskväll städade vi ur,
dammsög, tvättade, slipade, spacklade och lackerade om Clion.
Tog sin lilla tid kan man säga.. höll på mellan ca. 19.30 till 23,
inte det roligaste man gjort i sitt liv direkt..
men en lättnad då allt var klart! Och nu är den ju såld somsagt..

Igår var man iväg och for en hel del innan jobbet, minst sagt,
hann både montera lastgaller på Mondeon samt hämta Floyds hundmat,
vattna hos svärföräldrarna, lägga ut annons på Clion osv.
Efter 11 dagar på raken (85h) ville jag bara hem och typ.. sova,
efter jobbet. Men.. istället blev det en grillkväll här därefter.
Behöver jag säga att jag nog varit mer zombi än människa idag?
Har dock bara tagit det lugnt på fm, varit på betet,
hemma hos mamma och "vant" Floyd vid Myzan och.. tagit det lugnt.
Nu tvättas det förfullt här hemma, tänkte ta en promenad mot ICA
och sedan packa. 5h jobb väntas imorgon men sen har jag semester,
vi tar alltså vårt pick & pack och styr bilen mot Sturkö redan då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: