7/6, tisdag

Har visst glömt bloggen några dagar men har haft annat för mig
om man säger så. Nu kom jag precis in från ett styrketräningspass
på gymmet här nere, Mike ska till jobbet ganska snart
och jag ska ut på runda nr 2 med Floyden. Blir förmodligen en lång
en bit runt spåret och sen längs grusvägen eller något liknande.

Slänger upp ett urval bilder från veckan istället för att skriva
om den. När jag kommit in sen blir det nog lugnt, ikväll stallet!


Av bilderna att döma så har nästan all tid spenderats på Floyd,
vilket inte är mer än rätt med tanke på vad han - i vanliga fall
måste rätta sig efter! Så, den här veckan har liksom förra
varit hans. Utöver honom har mycket av tiden spenderats på Vulfa,
har även varit ute med jobbet på Butlers och umgåtts med syrran,
mamma och, såklart, min Mike. Jobbade söndagen i stallet dessutom
och.. en massa annat. Tar till vara på tiden helt enkelt. Love it!

Just ja, får ju inte glömma att slänga in en bild på "kusinerna"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: