18/10, tisdag

Och så sitter man uppe längre än vad man borde, igen.. så att säga,
inte smart! Ut med vovven nu och sen sova, börjar visserligen 9 imorrn
men jobbar trots allt till 19 så lite sömn kan vara bra.

Annars.. har dagen flytit på/ gått i ett - hur man nu vill se det.
Tanken var ju från början att vila upp sig på förmiddagen men då jag, 
tydligen, fick plats till KM bytte jag till mig Vulfa imorse.
Hade tänkt rida ut, jobba på vägarna och sen jogga lite på fältet
men ångrade mig i sista stund och valde markarbete i ridhuset istället
vilket jag ångrade rätt rejält sen. Det gick skit!
För att förtydliga: jag red dåligt - hon kom aldrig riktigt loss.
Känner mig bara allmänt matt och orkeslös just nu, vet i tusan
hur jag ska klara att rida igenom 2 program på söndag kan jag känna.
Min rygg tar kål på mig, på allvar. Nog för att jag har haft ont
i bra många år nu, men.. det här tar priset. Smärta är inte alls kul..


Till något roligare: Idag har jag träffat Frida och Richards son,
Charlie, för första gången. Bättre sent än aldrig som man brukar säga!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: