Don't turn off the lights

Och först nu har man intagit soffläge efter en lååång dag, men dock bara för att mellanlanda lite
då Floyd ska få sin sista alldeles strax! Jobb 6.30-17.30 i alla fall, därefter tog man cykeln till affärn
innan man åkte hemåt, plockade lite allmänt här hemma, solade samt gymmade på det.
Ja, lite duktigt tycker jag allt att det är! Så.. lite kvällsmat och kvällspromenad på det bara då,
sen blir det samma timmar att jobba imorgon med innan man bara ska hem och vända, ge Floyd mat
och lite så innan man drar sig mot stan för lite festande. Blir nog bra!
Sen väntar en ledig helg och.. sen kommer hästarna äntligen hem! Självklart bara för att jag, såklart,
jobbar måndag-lördag nästa vecka och heldagar mer eller mindre, men.. får försöka få ihop det ändå.
 
Just ja.. på tal om annat.. jag skrev ju här att jag hade kollat balkongmöbler men sen beslutat
att det fick vänta till hösten, så blev det inte.. haha. Home4u levererar som vanligt och nya möbler
är beställda till måndag, nice! Nu håller vi bara tummarna för att de får plats..
Mm, det återstår att se helt enkelt. Nu: promenad med voffs, sen är det sängen som gäller faktiskt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: