Accentuate the positive

Borde inte skriva här när jag känner såhär egentligen så nej jag lämnar det vid att jag är besviken
och hoppas på att du tar till dig av det, för ett förlåt räcker inte långt längre.. inte när det händer, igen.
Jag älskar dig, jag kommer alltid att älska dig.. det bara är så. Vi har gått igenom,
ja-a.. så sjukt mycket tillsammans och hela den här karusellen som varit har bara gjort oss starkare
och därför känns det som en extra hård spark i magen när du gör bland det värsta du kan göra mot mig
en gång till. Ja, jag visste att det alltid kommer bakslag, jag var bara inte beredd på det här.
Framförallt inte nu när allt har känts som bäst efter några tuffa månader av svek, från båda håll,
för ja jag vet att jag har sårat dig också och det är inget jag är stolt över. 
Vet inte vad jag ska säga.. jag vet att du är ledsen, och jag vet varför du gjorde som du gjorde nu
och att du är mer sur på dig själv än vad jag är så.. Jag finns här. Jag är här, och jag älskar dig. Alltid.

Postat av: Therese Klintestam

<3

2012-07-21 @ 22:08:28
URL: http://tesskliintestam.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: