Feelin' way to damn good

Det fina vädret smittar uppenbarligen av sig för hittills har allt bara känts sådär enkelt och bra,
det gillar vi! Började faktiskt dagen med sovmorgon till 7.30 (ja, det är verkligen sovmorgon för mig)
för att sen ta på sig träningskläderna och ge sig ut på en längre promenad/joggingtur
med min bästa - Floyd såklart. Orkade faktiskt bra mycket mer än jag trodde efter mitt uppehåll
och det känns ju inte annat än bra faktiskt, heja! Så, nu kör vi igen.. styrka och kondition here we go!
 
Och nu sitter man här efter en lång, lugn frukost och solning, ska väl gå in i duschen nu är tanken
för snart kommer ju faktiskt M hem från Göteborg. Dock är han bara hemma och vänder och lite så
då han trots allt börjar jobba kl.14 men kan ju vara bra att hinna träffas en stund i alla fall.
När han åkt sen är det i alla fall stallet som står på schemat :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: