Choose the right way, not the shortest

Uttråkad, minst sagt. Men är inte så konstigt egentligen när det enda man gjort är att ha suttit här
och antingen sett på film eller letat efter typsnitt. När man inte varit ute med hunden. Och ännu bättre..
hur träningssugen blev man inte då man följde med och kollade på när M tränade tidigare? 
Nej precis, hej frustration! Bortsett från ridningen har jag ju varken konditions- eller styrketränat på,
vad kan det vara, snart 3 veckor? Känns liksom som om varenda liten muskel är borta, det gillas inte.

Men sådär är det tamigtusan jämt - när jag väl kommer igång och känner att jag faktiskt orkar mer,
ja.. då är det alltid något som sätter stopp och så får man börja om från början igen sen. Men, så är det
och jag tänker inte ge mig! Jag ska helt enkelt lyckas bygga upp kroppen inifrån på det sätt jag vill
så att den ska hålla, så är det bara. Punkt. Dock kan erkännas att jag inte är alltför glad precis just nu,
just för att jag vill komma igång, komma in i rutiner igen med jobb, träning, stall och.. allt som hör till.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: