Whatever you think, think the opposite

Finns faktiskt inga ursäkter till den dåliga uppdateringen här.. jag har helt enkelt bara inte suttit här,
vid datorn, på bra länge. För det mesta har man varit iväg och har man varit hemma har man liksom..
ja, jag vet inte.. bara varit. Hursom.. börjar mitt nya kapitel på sätt och vis imorgon
då Mike flyttar ut och det fr.o.m då bara kommer vara jag och Floyd. Så, nu håller jag alltså på 
och packar ihop hans grejer i kartonger medan han är i sin egen lägenhet och tapetserar med sin far.

Och.. varför jag gör det är för att det var jag som satt imorgon som deadline då jag känner att jag
vill kunna komma iordning själv när han väl flyttat, så det är jag själv som tagit på mig det helt enkelt.
Men, nä.. nu fortsätter vi här faktsikt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: