Every single day

Och så var måndagen redan här.. dock är man som tur är ledig även idag! Dock orkar jag inte
med allt vad jag egentligen måste ta tag i och det suger verkligen att inte ha haft några krafter alls
de senaste veckorna. Så, därav gör vi lite av en livsförändring med start idag = rutiner,
med allt vad det innebär. Jag måste bli bättre med att faktiskt äta ordentligt, ta mig tid till att träna
och sova som jag borde. För senaste veckorna har.. rent ut sagt (och jag brukar inte dela med mig här)
varit allt annat än bra. Dagarna har innehållit hjärtklappning, konstant huvudvärk
en ondare rygg än normalt, kraften har varit i botten och sömnen.. den har helt enkelt inte existerat.

Jag kan helt enkelt inte ha det så. Jag vill kunna känna mig pigg, slippa ha ont och att faktiskt ha lust
att göra saker istället för att bara känna att "okej, let's do this". Att behöva försöka övertala sig själv att:
du har det bra, du har det här och det här.. det känns inte så kul. Jag vill ju känna så.
Så. Nu är det på riktigt. Den här veckan, eller de första veckorna, kommer bli tuffa.. men det ska gå,
det bara måste det. För det här, det här är ohållbart.


Hursom, så har jag haft tvättstugan nu på fm, nu ska man väl sätta lite fart här hemma med träning
samt laga x antal portioner mat så man slipper stå och laga mat vid 22 då jag kommer komma hem ca
övriga dagar eftersom jag går långdagar den här veckan och stallet tar tid, och så vet jag ju inte
om jag måste hem med Floyd efter jobbet också eller inte, beror ju på hans dagsform.
Så ja, lite pyssel är det att få ihop allt men det är där rutinerna måste komma in annars blir det ju så att
den där inre stressen kommer krypande. Men nej hörreni.. nu är det dags att sätta lite fart faktiskt. 
 
Tur att jag har er, mina två, går inte att vara olycklig i er närvaro ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: