Life passes by so fast. Whatever makes you happy, that’s what you should do

Dags för en liten uppdatering, kanske? Känns för det mesta mest ovärt då det känns som att jag,
ärligt talat, inte gör något som är så pass speciellt så det är värt att skriva om. Men.. faktum är att jag
nog gör mer än vad jag faktiskt lägger en tanke på. Som ni ser av bilderna att dömma
från morgonens inlägg så har jag alltså varit på bröllop (eller bröllopsfest kanske man ska säga
då Frida och Richard på pappret varit gifta sen ett drygt år tillbaka) förra lördagen, vilket var bra fint
även om jag inte var kvar riktigt så länge som jag kännt att jag velat. Att se sin vän iförd brudklänning
med sin man bredvid och sonen nedanför som gjorde allt för att få hennes uppmärksamhet..
ja, det var något speciellt med det. Det går helt enkelt inte att förneka. Grattis till er, Frida & Richard!

Hursom, så blev jag upphämtad på First Camp där bröllopsfesten hölls av Matilda och därifrån
styrdes bilen direkt mot Stockholm! Var inte alls med i min planering från början så att säga men.. ja,
efter att ha tackat nej av diverse anledningar så ändrade jag mig, helt enkelt.
Framförallt med tanke på att jag iår inte åkt iväg någonstanns alls under mina semesterveckor
och helt enkelt kände att jag skulle behöva komma iväg, så sagt och gjort! Var bara att fixa djurvakt,
inse att det inte fanns några andra ursäkter och för en gångs skull bara komma iväg och släppa allt.

Väl i huvudstaden blev det sen middag för de övriga i sällskapet efter incheckning hursomhelst
och därefter begav vi oss ut innan vi tillslut hamnade på Linus och Matildas hotellrum. Därefter så..
blev det helt enkelt en spännande och lite smått konstig utgång med Patrik och Calle.
Går verkligen inte att beskriva den at all, går bara att skratta åt den. Men efter (alldeles för få) timmars
sömn stod hotellfrukost på schemat i alla fall innan det var dags för resans höjdpunkt - Gröna Lund. 
Så ja, där spenderade man årets allra sista semesterdag med både skratt och skräckblandad förtjusning
till viss del, för mycket åkande blev det ju allt! Tack min fina vän för en bra spontan resa i alla fall ♥


Sen.. har jag ju bara jobbat den här veckan då, framtill idag då jag i förmiddags hakade på Matilda
och New Hope till Nyköping, och det här är nog allra första dagen sen jag blev hästägare som jag.. ja..
är hemma vid den här tiden, Men eftersom vi kom hem vid lunch fixade jag stallet 
redan då så att säga och sen fick damen gå ut igen eftersom Pernilla är snäll och plockar in henne sen.
Känns väldigt bra att både jag och Vulfa trivs på Ånestad i alla fall! Och påtal om den  fina fuxen 
så väntar behandling av Bettan nästa fredag och inom kort ska även en ny sadel faktiskt få provas ut.
Återstår att se om det blir en Prestige Versailles eller inte i slutändan alltså..
 

Postat av: Matilda

Tack själv min fina vän <3

2014-08-17 @ 23:12:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: