Every story has an end, but in life every end is a new beginning

Alla hjärtans dag osv, en dag jag senaste 6 åren spenderat på bio eller restaurang med min Mike,
men i år.. Jag vet inte hur dagen kommer se ut i år faktiskt mer än att jag ska bege mig mot stallet
med Floyd ganska snart, och efter pyssel med V ska ut i skogen en sväng.
Sen.. vet jag inte, och det känns ändå helt okej. Det är en dag som den här min och M's relation,
idag, känns lite extra svår. Vi tog beslutet att gå skilda vägar i höstas, och sen i vintras någongång
har jag inte sagt dem tre små orden till honom, i samma veva slutade vi skicka det obligatoriska
lilla hjärtat som tidigare under alla år avslutat varje sms. Så ja, den här dagen känns som..
ännu ett avslut, på något sett. Ännu en påminnelse om att jag snart står här helt ensam, utan honom. 

Så.. jag tänkte.. att jag kunde blicka tillbaka på de fina stunderna i vad som varit kärnan i mitt liv
de senaste åren istället för att känna ett misslyckande över att det snart är slut. För allt har en mening,
och bara för att det inte funkade, att vi sårat varandra och kanske inte mått allför bra i perioder
betyder inte att vi inte varit lyckliga. För i slutet av dagen är det du som alltid funnits där, varje dag,
och jag älskar dig för det, för att du hjälpt mig upp när jag varit påväg att falla. Du betydde allt för mig,
och kommer alltid att betyda väldigt mycket för mig. Hur vår relation än kommer att se ut i framtiden
så hoppas jag att du vet att jag aldrig kommer glömma dig eller våra år tillsammans,
att du därmed alltid kommer ha en speciell plats hos mig som ingen annan kommer, eller kan, fylla.
Tack M för att du är du, för att du funnits där, fått mig att skratta och gett mig så många fina minnen!


Postat av: Lisa

Fint Carro. Livet tar sina vändningar men jag vet att ni kommer att fortsätta att vara vänner. Puss <3

2014-02-14 @ 12:39:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: