In time, things will fall right in place

Och först nu kan man väl säga att man kan pusta ut! Vi har då varit iväg och slutfört försäljningen
av lägenheten i Rambodal nu vilket innebär att man fr.o.m idag bara har sig själv, djuren och ett boende
att bry sig om. Ni anar inte hur skönt det känns att kunna släppa allt det där andra..
för.. ja, senaste dagarna kan inte beskrivas som mer än kaos rent känslomässigt kan man väl säga.
Allt har helt enkelt varit för mycket ett tag, och då inte bara med det här utan allt annat också. Såklart.

Så.. bryt ihop och kom igen var det va - nu tar vi nya tag! Därför har man nu redan betalat vinstskatten
samt en del av bolånet, och nu tänker jag glömma allt vad mäklare, flyttstädning och försäljningar heter
och gå upp med Floyd mot stallet där en mycket fin häst väntar som förtjänar uppmärksamheten
hon inte riktigt fått lika mycket av enda sen allt det här drog igång i Oktober. Det enda som saknas nu
är att M hittar en lägenhet, sen känns det som om jag kan starta igång mitt nya kapitel.
Missförstå mig inte, han betyder mycket för mig, men efter att ha tagit beslutet om att gå min egen väg
för nästan ett halvår sen så känner jag att jag verkligen behöver få vara ensam nu, och att då bo ihop
(i en mindre lägenhet, dessutom) kan vara något frustrerande, hur bra man än kommer överens. Punkt.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: