People spend too much time looking for more, instead of appreciating what they have

Vad som händer då man känt att man förslappat sig hela kvällen? Tja.. då innehåller sista rundan
med hunden agilityträning och sen börjar man liksom göra morgondagens matlådor kl 22.40 sådär..
Ibland är jag bra störd, ja. Men jag vet att jag bara kommer få ångest imorgon annars,
det är liksom sån jag är. Kvalitétstid på golvet framför TV'n med Floyd har det blivit efter jobb+stall
i alla fall, haha! Ja.. alltså.. så går det när M somnar tidigt och soffan inte riktigt kommit än.
Det har hursom uppskattats till max av herrn i alla fall så att min rygg inte mår så bra betyder liksom
inte så mycket i sammanhanget. Men nahe.. fixa klart med maten och sen försöka sova kanske?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: