Incredible change

Dags för en uppdatering, kanske? Vulfa trivs änsålänge riktigt bra vad man kan märka på henne,
i alla fall hitills (och så hoppas jag att det förblir). Flytten gick väl mer eller mindre smärtfritt faktiskt
borsett från att hon aldrig blev skodd bak utan ska bli det senare i veckan.

Hon trivs super i sin box i alla fall som är bra mycket större än den hon hade+ att hon kan titta ut
samt har utsikt över fälten vilket tydligen är väldigt intressant. I hagen går hon själv just nu i alla fall
men tanken är att hon ska få gå med kompisar när hon bott in sig lite mer.
En lagom stor gräshage har hon fått för sig själv tillfälligt i vilket fall och den trivs hon riktigt bra i,
så pass bra att hon inte alls är med på noterna att gå in efter att ha fått vara ute mellan 8 och ca 15-16.
Ätit har hon gjort som hon ska (även fast hon ogillar tilskotten i form av pulver i maten) ;)
och inatt hade hon t.o.m legat ner såg det ut som, vilket är ett bra tecken på att hon trivs åtminstone.
Och ja.. jag har varit där varje morgon för att kolla till henne då jag oroat mig lite över att hon ska
reagera på både foderbyten och tider.. men imorgon ska jag nog kunna ta en sovmorgon tror jag nog
då hon både ätit, druckit och gjort ifrån sig precis som vanligt såhär långt i alla fall. 
Hursom.. har det varit skönt att kunnat dubbelchecka allt när man ändå har semester och kan göra det.
 
Snart ska Floyd få komma ut igen i alla fall.. dock bara på en kortare runda då det blir stall sen igen
tänkte jag säga men herrn har faktiskt fått vara hemma om mornarna när jag varit där. Bäst för honom,
helt enkelt. Han ska få följa med ut och strosa på fälten medan vi rider idag i alla fall,
precis som igår. Och ja att jag äger inte bara en av vardagens guldklimpar, utan båda, känns overkligt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: