Always have the strength

Måste faktiskt säga att jag är riktigt nöjd med min lilla semester såhär långt, trots en tom kalender
mer eller mindre. Det här med att ta en dag i sänder var helt enkelt vad jag behövde (i alla fall just nu).
 
Idag var jag och Floyd hursom i stallet i förmiddags bara för att massage för herrn var inbokad senare
och jag kände att jag ville att Vulfa skulle få komma in såfort som möjligt sen så.. ja.. så fick det bli.
Min stackars hund tyckte dock att det var alldeles för varmt ute
så imorgon är det han som stannar hemma och vilar, sen får jag se hur jag gör de andra dagarna sen.
Imorgon ska han dock få strosa ett varv runt strömmen med mig och syrran, vilket nog blir lite lagom.

Hursom, gick massagen bra. Tack vare att jag masserat, stretchat och backontrackat honom så
märkes knappt sträckningen av. För att vara i hans ålder är han väldigt fin i kroppen, vilket (såklart)
är kul att höra! Bäst var nog att höra att hon inte trodde att han hade (eller skulle få) höftproblem,
det var i alla fall inget hon kunde känna/ märka av på honom. Det enda han egentligen reagerade på var
höger "yttertå" och två "innertår" på vänster, varav jag ska massera och stretcha tassarna fr.o.m nu.
Ska tillbaka i början av September i alla fall men sen ska det nog räcka med var 3:e månad därefter :)
Så ja,  idag är jag glad! Firade med glass och sen promenad i kvällssolen med världens finaste häst
som idag inte ens ville gå in (efter över 10 timmar ute..) Dem där djuren alltså.. Så mycket kärlek.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: