Life happens

Här var det inte livat.. så går det när man helt enkelt väljer att sysselsätta sig istället. Och faktum är
att man inte sitter alltför mycket framför datan överhuvudtaget nuförtiden. Idag, däremot, har man tagit
en liten "day off" om man kan kalla det så.

Imorse gick man upp skapligt trots sen kväll med tjejerna igår (och tilläggas kan att dem är grymma
och att jag är väldigt glad över att ha dem!), och kan man börja dagen på ett bättre sätt än att ta cykeln
upp mot stallet med Floyd för att någon timme senare ge sig ut barbacka på Vulfa
med en glad hund och bara mysa? Nej, jag tror faktiskt inte det då det var precis vad jag behövde idag!

Något annat jag verkligen behövde var behandlingen/massagen jag var iväg på tidigare.. cred till mig
som kom iväg trots att jag tyckte/tycker att det är sjukt jobbigt att ta det där steget och gå iväg till nån.
Nu jävlar ska min rygg bli bra! För som det är just nu sätter den stopp på både ridning, träning, jobb..
ja.. allt, och jag kan inte ta det längre. Har man börjat ta tag i sitt liv på andra plan
kan man lika gärna ta tag i den biten också, helt enkelt, och ryggen har ju inte direkt blivit bättre
senaste månaderna då det varit rätt jobbigt med allt. But hey! I'm not telling you it is going to be easy,
i'm telling you it's going to be worth it! Är lite det man lever efter just nu, ja.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: