Thankfulness is the beginning of happiness

Helg igen.. och.. veckan sprang liksom bara iväg? Fullt upp med andra ord.. så bara därför tänkte jag
bjuda på några bilder från i måndags då jag och Floyd hängde hemma hos Matilda efter jobbet. Inte fel!


Borneo, Xena, Nancy & New Hope fick vara modeller innan kameran dog och solen gick ner, i alla fall.

Nu ska här fortsättas med tvätt och städ hursom, sådär jätteroligt fredagsnöje måste jag säga.. haha,
men känner dock att jag hellre tar det idag när man ändå har jobbat än när man faktiskt är ledig och så.
Snabbvisit till stallet har hunnits med däremellan i alla fall och mer stall blir det, såklart,
då jag har damen i helgen. Sen väntar även en kväll med några av tjejerna imorgon, och så även utgång.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: