You don’t have to have it all figured out to move forward

Hopp.. då var helgen tydligen redan slut.. now what? Eller ja just nu vet jag faktiskt vad jag borde/
ska göra: städa köket efter igår. Har liksom valt att prioritera annat tidigare idag men så vet jag ju att
jag inte kommer kunna sova ordentligt sen om jag vet med mig att jag skjutit på saker..
så, är bara att ta tag i skiten helt enkelt. Igår var nämligen några av tjejerna, eller snarare Johanna,
Emma och Jonna här innan utgång, så då blev det både tacos, en massa drinkar och lite makeovers.
Blev hursomhelst en bra kväll/natt trots att jag var så opepp man bara kunde vara tidigare i veckan.

Och idag.. har man bara försökt ta tillvara på dagen (och solen). Så imorse var man ute med Floyd
en sväng och passade på att ta med mig en borste ut samtidigt i ett försök att få bort all jäkla lös päls..
men efter en timmes konstant fällning gav jag upp. Det tar aldrig slut! Haha.. aja.

Senare sen blev det stall i alla fall och då damen var allmänt loj igår kände jag att en promenad
med lite jogging kändes som en bra idé men.. det ångrade jag ganska så snabbt om man säger så..
för hon var nämligen allt annat än seg idag. My mistake, helt enkelt.
Men nahe.. om man skulle ta och sätta lite fart här hemma då och sen gå ut och gå sista rundan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: