23/12, onsdag

Ny dag, nya tag. Nu sitter man här i soffan med vovven bredvid
och väntar på att M ska vakna så man slipper det här sch- andet.
För just nu vet jag faktiskt inte vad mer jag kan göra
då lägenheten är städad, hunden redan fått varit ute en runda
och dem två första maskinerna är påslagna. Men, så kan det va.

Hade tänkt mig att gå upp och kolla på den årliga hoppningen
i stallet egentligen, men.. det kommer ändå aldrig bli detsamma.
Utan varken Nadja eller Zorino så kan det kvitta, faktiskt,
samma sak känner jag inför imorgon. Det är bara att vänja sig
vid att bryta gamla mönster och traditioner nu,
hur illa det än låter. En tradition som inte ska brytas, däremot,
är att jag ska ut till Nadja för första gången på 1 år imorgon.
Jag saknar henne, mycket. Det gör jag faktiskt,
men inte ens i närheten av hur mycket jag saknar Zorino, såklart.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: